joi, 13 decembrie 2007

Sorana, ceruta in casatorie intr-un club din Sibiu


Fosta componenta a trupei A.S.I.A., Sorana Mohamad, s-a logodit, duminica, pentru a patra oara. Cantareata a fost ceruta in casatorie de noul ei iubit, un tanar afacerist, intr-un club de noapte din Sibiu, "Celebrity". La eveniment au asistat atat persoanele aflate la acea ora in club, cat si sapte dintre prietenii vedetei, chemati special de la Bucuresti de iubitul acesteia pentru a face mai frumos momentul. "Inca nu vreau sa spun cine este iubitul meu, dar el exista si martori la cererea in casatorie au fost toti tinerii aflati in "Celebrity", duminica noaptea. Vreau sa ma mai bucur putin de intimitate. A fost o surpriza foarte frumoasa. S-a asezat in genunchi pe ring si a inceput sa spuna ceva, dar din cauza emotiilor si a muzicii nu prea am auzit. Cand mi-am dat seama ca ma ceruse de sotie, am reusit sa spun un "da"", ne-a declarat cantareata, care a primit un inel din platina cu perla si diamante. De cateva luni, de cand l-a cunoscut pe actualul ei partener, Sorana s-a mutat practic la Sibiu, oras in care iubitul ei are mai multe afaceri. Cantareata a mai fost de trei ori logodita: cu Claudiu Patrascu, basarabeanul Andrei Iosif si Alex Stanculescu, de care s-a despartit in aceasta vara.

Niciun comentariu: