joi, 13 decembrie 2007

Scrisori din Spania pentru Gheorghe Ţopa

Zilele acestea, JURNAL a primit o scrisoare electronică din Spania, din partea unei fidele cititoare basarabence care a ţinut să trimită prin intermediul ziarului un mesaj pentru interpretul Gheorghe Ţopa.

Salutari din Spania (Barcelona). Vă scrie Elena, o fidelă cititoare a JURNALULUI. V-am scris acest mesaj pentru că sunt foarte supărată pe interpreţii din R. Moldova care au concertat în diferite ţări ale UE precum Portugalia, Italia, au fost şi în Irlanda... dar Spania au ocolit-o.
Recent, am citit că Gheorghe Ţopa va avea un concert pe 22 decembrie la Lisabona. Nici eu şi nici mulţi alţi moldoveni care ne aflăm în Spania nu putem asista la concert, deşi ne dorim foarte mult acest lucru. Cântecele lui Ţopa ne-ar aduce o mare bucurie şi ne-ar uşura zilele aici, peste hotare. Sperăm ca într-o zi să putem citi şi noi în presă că la Barcelona va veni vreun interpret din R. Moldova pentru a ne bucura cu melodiile sale. Dar dacă este posibil ca acest mesaj să ajungă la auzul dlui Ţopa, am vrea să i se transmită că consătenii lui de la Nisporeni visează să îl vadă cântând aici la Barcelona. Ţopa este interpretul meu preferat.
Cu drag, Elena

Niciun comentariu: